wijzijnopreis.reismee.nl

Paracas Lima

Caracas, wat vliegt de tijd voorbij. Vanochtend vaarden we nog rond de Ballestas eilanden, ook wel de Galapagos voor de armen genoemd, en nu zitten we weer in hetzelfde hotel als waar we ook de reis zijn begonnen Las Palmas in Lima.

De Ballestas eilanden was heel leuk om te zien, maar het tochtje ging te snel. Er heen varen duurde een uur en vervolgens dobberden we er een half uurtje rond. Te kort om alles goed te kunnen zien. We zijn heel benieuwd naar de echte Galapagos eilanden.

Na de lunch in Paracas moesten we een uur wachten voordat we werden opgehaald met een taxi die ons naar de bushalte zou brengen. Normaal stopt de bus naar Lima hier, maar vanwege een dreigende staking, vandaag dus niet. De bus zou om half 2 vertrekken, doordat de taxi te laat bij het hotel was en in het bgein startproblemen had, kwamen tegen 2 uur aan bij de halte. Geen probleem de bus moest nog komen!

Tegen half 6 reden we Lima in waar we een taxi naar het hotel hebben genomen. We hebben net nog even geshopt en bij de Japanner sushi gegeten. De trout (forel) en pollo (kip) en zelfs de Alpaca komen ons de neus uit. Ook de patat hoeven even niet te zien.

Adios Sylvia y Evert