wijzijnopreis.reismee.nl

Aftellen

Lieve mee-reizigers,

Hebben jullie er weer zin in? Wij wel! Het boeken ging dit keer niet zonder slag of stoot. Het eerste online reisbureau liet niks meer van zich horen, het tweede had moeite met het concept privé-rondreis. Dus gewoon ouderwets bij het reisbureau om de hoek naar binnengewandeld. Ook hier veel zelf moeten uitzoeken met behulp van internet-sites en boeken. Maar als alles goed gaat, wandelen wij maandagmiddag rond door Bangkok. Verder varen wij over de River Kwai, gaan we op tijgerjacht in het Koh Yai Park, zweven we boven de ruines van Angkor Wat (WAT???) en gaan we vissen met de Irrawaddy-dolfijnen in Kratie. Daarnaast bezoeken we oude steden en tempelcomplexen, leren we authentieke Thais en Cambodjaas gerechten te bereiden en maken we natuurlijk ontelbare mooie foto's.

Sylvia en Evert

Evert sr

Goed reisplan! Rustig door aftellen...

Iman

Klinkt weer goed luitjes en deze keer ook bekend in de oren allemaa!
Ben benieuwd naar de foto's!
Veel plezier alvast!
X

karin

Leuk leuk heel veel plezier samen en met poessies komt allles goed. Ben benieiwd naar de verhalen

Nicandra

Leuk via Evert de blog gevonden. Tijgerjacht??? Met een fototoestel dan toch zeker? Hoe zien die dolfijnen eruit? Nog nooit van die soort gehoord, ben reuze benieuwd! Goede reis toegewenst!

Syl

Uiteraard gaan we alleen met fototoestel op jacht. Maar de kans dat we een tijger zien is klein. Hopelijk doen we onze naam van lucky couple eer aan.....