wijzijnopreis.reismee.nl

Zijn jullie er klaar voor?

Selamat Siang,
Het is inmiddels alweer 1,5 jaar geleden dat wij tussen de vechtende stieren stonden, chapati's aan het bakken waren en Shere Khan op de foto hebben weten te zetten. Hoogtijd dus dat wij er weer even tussen uit gaan.
Het land van de duizenden eilanden is nu onze bestemming. Helaas hebben wij maar tijd om aan een paar eilanden een bezoekje te brengen,
Gaat het ons lukken om king Louie te zien? En wat is toch het geheim van een goede lemper? We onderwerpen het tempelcomplex van Borobudur aan een vergelijkend onderzoek met andere tempels die we onder andere in India en Cambodja hebben bezocht. Want wie heeft wie gekopieerd? Om een uitspraak van een Egyptische reidsgids te citeren: There is nothing new under the sun. (En toch willen we dit graag zelf zien wel of niet in het zonnetje)
Verder gaan we opzoek naar de ontlasting van de Loewak. Met mazzel bevat dit een pit van de Kopi. Schijn je zeer goede koffie van te kunnen zetten. Kortom, gaan jullie weer met ons mee op reis?
Reismee heeft jammer genoeg vorig jaar een crash gehad en alle verhalen - niet alleen die van ons - zijn van een bepaalde periode gesneuveld. Voor ons is dat dus India geweest. De verhalen heb ik inmiddels weer opnieuw geplaatst. De reacties en commentaren moeten helaas als verloren worden beschouwd.
Ditzelfde geldt voor de foto's van Thailand/Cambodja. De foto's van India hadden sommigen van jullie die onze photostream niet kunnen volgen nog te goed.

Evert sr

Stijlvolle start van de blog. Ga zo voort!

Nicandra

Onmisbaar bij de zoektocht naar de Koffierat is natuurlijk een flesje met palmboomsap: schijnen zij verzot op te zijn! En je nachtbril natuurlijk, blijven nacht beestjes!
Die rijstrolletjes met gemalen koe zijn toch niet zo moeilijk te maken? Of werkt dat groene spul er omheen niet mee met rollen? Ben benieuwd naar wat jullie zullen vinden!