wijzijnopreis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sylvia

Reacties

Reacties

Syl

Hola,

Even een berichtje vanuit Lima. Heel bizar maar ik kan even niet bij de inlogknop. De rechterkant van mijn website is weg....heb ook ff geen zin omdat nu uit te zoeken. Misschien dat in een ander hotel het wel allemaal werkt.
We zitten nu dus in Lima, in het hotel Las Palmas. Morgenochtend vertrekken we naar Cusco. Vandaag zijn we om tien uur opgehaald door onze gids Oscar. Een aardige jongen van onze leeftijd. Met de taxi zijn we naar het centrum gereden waar we het klooster van Fransciscus van Assisi hebben bezocht. Daarna gelunched in een Peruaans restaurant. Een heerlijk visgerecht.
Met de taxi terug naar het hotel waar we vervolgens door Oscar op een andere taxi zijn gezet. Wij zijn door gereden naar Musuo el Oro, het goud museum. Na dat bezoek met de taxi weer terug naar het hotel. Even wat spullen opgeborgen en toen door naar een groot winkelcentrum aan het strand. Ook de lokale bevolking komt hier op af. Naast winkels kent het ook veel restaurants en speelhallen. Hier hebben we na het eten nog een half uurtje doorgebracht. We hebben gegeten bij restaurant Mango's. Ik had opnieuw een visgerecht en Evert ging voor een beef gerecht. We hadden uitzicht over de baai. Helaas werd het vroeg donker. Het uitzicht was dus van korte duur.

Morgen worden we al om half 7 opgehaald. Ik ga nu dus even lekker douchen en het echte journaal bijwerken (met wat geluk heeft Evert de hele dag al opgeschreven) koffers inpakken en dan slapen.

Adios

Sophia y Efery

*volgens Starbucks schrijf je onze namen zo. Een groepje middelbare scholieren schreef ook Sophia. Sylvia is Sophia in het Spaans???? We werden ondervraagd over de moderne technologie...wat we er van vonden. Nou erg handig want anders kon ik dit bericht niet tikken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!