wijzijnopreis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sylvia

Syl

Hola,

Even een berichtje vanuit Lima. Heel bizar maar ik kan even niet bij de inlogknop. De rechterkant van mijn website is weg....heb ook ff geen zin omdat nu uit te zoeken. Misschien dat in een ander hotel het wel allemaal werkt.
We zitten nu dus in Lima, in het hotel Las Palmas. Morgenochtend vertrekken we naar Cusco. Vandaag zijn we om tien uur opgehaald door onze gids Oscar. Een aardige jongen van onze leeftijd. Met de taxi zijn we naar het centrum gereden waar we het klooster van Fransciscus van Assisi hebben bezocht. Daarna gelunched in een Peruaans restaurant. Een heerlijk visgerecht.
Met de taxi terug naar het hotel waar we vervolgens door Oscar op een andere taxi zijn gezet. Wij zijn door gereden naar Musuo el Oro, het goud museum. Na dat bezoek met de taxi weer terug naar het hotel. Even wat spullen opgeborgen en toen door naar een groot winkelcentrum aan het strand. Ook de lokale bevolking komt hier op af. Naast winkels kent het ook veel restaurants en speelhallen. Hier hebben we na het eten nog een half uurtje doorgebracht. We hebben gegeten bij restaurant Mango's. Ik had opnieuw een visgerecht en Evert ging voor een beef gerecht. We hadden uitzicht over de baai. Helaas werd het vroeg donker. Het uitzicht was dus van korte duur.

Morgen worden we al om half 7 opgehaald. Ik ga nu dus even lekker douchen en het echte journaal bijwerken (met wat geluk heeft Evert de hele dag al opgeschreven) koffers inpakken en dan slapen.

Adios

Sophia y Efery

*volgens Starbucks schrijf je onze namen zo. Een groepje middelbare scholieren schreef ook Sophia. Sylvia is Sophia in het Spaans???? We werden ondervraagd over de moderne technologie...wat we er van vonden. Nou erg handig want anders kon ik dit bericht niet tikken.