wijzijnopreis.reismee.nl

Aftellen

Lieve allemaal,

Het is bijna zover. Het aftellen is begonnen. Nog een paar weken en dan lopen wij over de Chinese Muur, fietsen wij door het Karstgebergte, drinken we Yak-thee met de monniken en gaan we Szechuan koken.

De vaccinaties zijn inmiddels gehaald en het visum is binnen. Ik heb ruim een uur in de rij voor de aanvraag moeten staan, maar in een rij wachten schijnt in China normaal te zijn. Ben benieuwd.

Wat ook normaal schijnt te zijn zo las ik op een site is voordringen. Dit doet iedereen. Net als massaal proberen als eerste een bus of trein in te stappen ondanks dat er nog tig plaatsen leeg zijn. Aangezien ik in dat laatste ook goed ben volgens sommigen kunnen die Chinezen hun borst nat maken! Verder kunnen we lekker paar wekenlang ongegeneerd boeren. Alleen in rochelen moeten we nog even oefenen.

Net als vorige keer wil ik ook dit keer proberen om een blog bij te houden. Hoop dat ik onderweg zonder problemen op deze site kan komen. Foto's plaats ik na afloop.

Reacties

Reacties

Ing

Syl, ik zie al helemaal voor je hoe jij je door de mensenmassa elleboogt om een zitplaats te veroveren! Ervaringen met de Amsterdamse metro zullen je goed van pas komen :-)

Ik wens jullie een heerlijke reis met geweldige ervaringen en ik kan niet wachten op de foto's!

Ben ook benieuwd hoe de Yak thee zal bevallen, ik heb begrepen dat het heel bijzonder smaakt...

Ron

Nieuwsgierig naar jullie avonturen en ook recepten die jullie ontdekken.
Dus geef aan waar jullie geweest zijn, wat jullie hebben gezien maar vooral wat jullie hebben gegeten
:-)
Veel plezier!

Syl

Ron, we houden je zeker op de hoogte van wat en waar we gaan eten. :-O Dat is ongeveer het belangrijkste dat er is.

Ing, uiteraard vertel je hoe de yakboterthee smaakt. Is weer eens iets anders dan chocoladethee.

Ron

Beide zijn niet "my cup of tea" veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!