wijzijnopreis.reismee.nl

Puno

Hola,

We wachten nu op onze gids Amaru. Samen gaan we naar het Titicaca meer. Gisteren vertrokken uit Cusco waar we 4 nachten hebben overnacht. Tussendoor hebben we een overnachting gehad in Aqua Caliente.Van hieruit ga je naar Machu Picchu. We hebben Wayna Pichu beklommen.

Gisteren dus vertrokken uit Cusco met de bus naar Puno. De laatsteavond in Cusco ziek geweest. Op het Titicacameer overnachten we bij bewoners op het eiland. Morgen zijn we weer in Puno. In Cusco overnachten we in een guesthouse. Iedere ochtend waren we de 2 enige aan het ontbijt dat voor ons ter plekke werd klaargemaakt.

Internet is in alle hotels tot nu toe gratis. We hebben alleen amper de tijd. We staan vroeg op en zijn rond half 10 uitgeput....en gaan dan maar slapen. Misschien dat ik morgenavond alles bij kan werken.

De gids Amaru is aardig en reist met onze mee tot Lima.

Adios,

Sylvia y Evert

Annemarie

Hallo,

Wat leuk om jullie Peruaanse avonturen te lezen. Is de natuur ook mooi en kunnen jullie je een beetje verstaanbaar maken?

Groetjes,
Annemarie

Syl

Het is hier erg droog en stoffig. Het is nu lente in Peru. Het regen seizoen kan elk moment beginnen. We hebben ieder geval geen echte hoosbuien meegemaakt (gelukkig maar)
Yo hablo Espanol un pocu....heb ooit Spaans gehad tijdens de studie, maar veel is er niet van blijven hangen. Gelukkig spreekt Amaru een goed woordje Engels. Hij regelt de meeste dingen voor ons.