wijzijnopreis.reismee.nl

Puno

Hola,

Net eenuur geleden teruggekeerdvan onze boootreisover het Titicaca meer. Gisteren tegen 8.00 uur opgehaald met een busje. Hier lag een boot op onste wachten. Eerste bezoek was aan deUros eilanden.Deze eilanden zijn van riet gemaakt. (zie defoto bovenaan de site) na een uur door gevaren richting Amantani. (ruim 3 uur varen) Hier hadden we een overnachting bij een familie. Werusten uit terwijlde lunch voor onswordt klaargemaakt. Als cadeau geven we een gouds kaasje en tulpenbollen.HIeris onze lokale mama Gladys heel blij mee. Ze zat helemaal te glunderen. Amaru komt over een tijdje terug om te kijken of ze ook daadwerkelijk bloeien.

De lunch bestaat uit quinoa soep (heerlijk) en rijst met speciaal voor mij een pannenkoek zonder ei en kaas, maar met groenten. Met een kop Muna thee .

Daarna met Amaru en Gerardo (is een leerling gids) naar de top van het eiland gewandeld. Hier genoten van een mooie zonsondergang.

Het diner bestaat opnieuw uit Quinea soep, gevolgd door een stoofpotje. Maar ik zat al vol van de soep. In het schooltje was voor de toeristen een dansavond georganiseerd. Even wezen kijken, en daarna gaan slapen.

Vanochtend afscheid genomen van de familie en met de boot naar Taquile. Hier brengen we de rest van de ochtend en middag door Op dit eiland hebben we ook en lunch. Daarna ruim 2 uur weer terug met de boot.

Morgen gaat de reis door naar Chivay.

Chao!

Sylvia y Evert.

kim

Hi Silly, gefeliciteerd met je verjaardag!! 'T is tenslotte de 23ste hier. Fijne vakantie verder! Groetjes Kim

Annemarie

Hoi syl,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag vandaag. Geniet van je vakantie!

Groetjes,
Annemarie